Ráda si měním kryty na mobil. Každý den mám totiž náladu na nějaký jiný, ale bohužel na můj telefon jich tady v ČR moc neprodávají. Pár jic...

Nejlevnější kryty na mobil?!

Ráda si měním kryty na mobil. Každý den mám totiž náladu na nějaký jiný, ale bohužel na můj telefon jich tady v ČR moc neprodávají. Pár jich je na Ebay, jenomže než to dovezou, tak to trvá někdy i 2 měsíce a to se mi nechce čekat! (znáte to :D) Tak jsem si řekla, že si obal vyrobím a to za pár minut. Z Ebay jsem si kdysi objednala průhledný silikonový obal za 20 KČ, ale moc jsem ho nepoužívala. Vymyslela jsem tedy jak ho využít a udělat si pomoci něho zbrusu nové a neokoukané kryty! Jej! Na tyto obaly budeme potřebovat jen vlastní fantazii, již zmíněný průhledný silikonový kryt, papír, nůžky a nějaké fixy nebo laky na nehty. Já vám tady ukážu pro inspiraci 3 obaly, které si můžete vyrobit. Musím říct, že tohle mě fakt baví! Doufám, že se vám toto DIY bude líbit. Tak jdeme na to! :)


Začneme tím, že si obkreslíme tvar obalu, včetně dírek na fotoaparát a reproduktory. 


 Poté si nákres vybarvíme a vystřihneme. Tady jsem si pomocí pravítka a černé fixy udělala populární proužky.


Na další obal použijeme starou houbičku na make-up a laky na nehty. Na houbičku si nakapeme všechny laky a rychlým "poťupkáváním" na nákres vytvoříme fialovou galaxii!


Tenhle byl úplně nejjednodušší. Na červený papír si obkreslíme obal a pak si na bílý papír napíšeme buď nějaký citát, motivační motto a nebo si vystřihneme malá srdíčka.


Papír dáme pod průhledný obal a je hotovo. A takhle vypadají výsledky!






Pokud se na tohle DIY vrhnete, budu moc ráda, když svůj kryt vyfotíte na instagram a označíte fotku hashtagem #soskryt :) 

xx K

0 komentářů: