Nejlepší kousky v šatníku jsou pro mě vždycky ty, které jdou nakombinovat na několik způsobů. A jedním jsou právě tyto šaty. Musím říct, že...

Dress n.1

Nejlepší kousky v šatníku jsou pro mě vždycky ty, které jdou nakombinovat na několik způsobů. A jedním jsou právě tyto šaty. Musím říct, že šaty nosím pouze na společenské akce nebo ve 40 stupních Celsia. Sukni u mě v šatníku nenajdete ani jednu. Ale tyhle šaty mě zaujaly natolik, že jsem je v obchodě nemohla nechat. A už teď mám v hlavě milion dalších kombinací (které můžete očekávat na blogu) ať už zimních nebo letních, ve kterých určitě nebudou vypadat špatně.

Dalším multifunkčním kouskem v tomto outfitu je i tato batoh/kabelka. Je z Tchiba a já jsem se do něho zamilovala (mimochodem jako do všech ostatních věcí z tohoto obchodu! kdo to pořád vymýšlí takové skvělé vychytávky?). Taška je skvěle univerzální, jak svou barvou, tak využitím a dá se nakombinovat opravdu s čímkoliv. 

Máte taky v šatníku nějaké své oblíbené vychytávky?









bunda / Reserved
šaty / Tally Weijl
punčocháče / Tchibo
kabelka / Tchibo
boty / Tamaris

Vaše SOS Michaela

0 komentářů: