Tak a můj první článek je konečně  na světě! Protože mě baví móda a všechno okolo ní, rozhodla jsem se, že tento článek bude právě o ní. S ...

Black & beige

Tak a můj první článek je konečně na světě! Protože mě baví móda a všechno okolo ní, rozhodla jsem se, že tento článek bude právě o ní. S Míšou jsme nafotily desítky fotek, ale z toho se mi líbily jenom tyhle tři (určitě to všechny známe :D..), na kterých mi nejde vidět obličej (jaká náhoda :D..). Momentálně je mým nejoblíbenějším kouskem v šatníku černá kožená bundička, kterou nejradši kombinuji s cardiganem, který outfit díky své délce oživí, a džínami. Doufám, že se vám tento jednoduchý, ale zároveň zajímavý outfit bude líbit. 




kožená bunda / h&m
šála / reserved
cardigan / jackpot
triko / promod
rifle / kappahi
boty / tamaris

Vaše SOS Klára


0 komentářů: