V neděli 8.5. tu máme opět po roce Den matek a opět po roce chceme naši maminku obdarovat něčím neokoukaným a originálním. Když jsem si př...

Tipy na dárky - Den matek

V neděli 8.5. tu máme opět po roce Den matek a opět po roce chceme naši maminku obdarovat něčím neokoukaným a originálním. Když jsem si před pár dny do vyhledávače zadala "dárek ke dni matek", vyjeli mi samé hrozné odkazy s dárky za několik tisíc. Na to teda fakt nemám pane Google. A proto jsem se rozhodla sepsat pro vás tento článek s mými tipy na dárky ve všech cenových kategoriích, takže si určitě vyberete i ten svůj dáreček! :) Tak pojďme na to. 


Podle mě každou mámu musí potěšit čaj. Teda alespoň ta naše ho miluje a ať koupím jakýkoliv, je to vždy trefa do černého. I čaje už jdou v této době koupit v několika cenových kategoriích. Já jsem pro vás vybrala jeden tip na levnější a jeden na dražší čaj. S prvním zkušenosti nemám, ale Kusmi tea jsem kupovala mámě na Vánoce a udělal velkou radost! Patří sice k těm dražším, ale když tento čaj zalijete v hrníčku provoní vám doslova celý byt!


S čajem se pojí další věc a to jsou hrníčky. Každý jich máme milion, ale uznejte, že když dostanete další, vůbec vám to nevadí (vlastní zkušenost :D). Zaujaly mě tyhle dva. První s nápisem "yummy mummy", který se v Anglii používá pro krásné, mladé a atraktivní maminky a druhý, který je ve stylu plecháčku. No nejsou rozkošné? 

Dalším dárečkem je čokoláda. No kdo by ji pohrdl? Opět levnější a dražší varianta. Levnějším tipem může být tato čokoládka. Dražší variantou je tahle luxusní bonboniéra. Celkově v tomto eshopu, který jsem objevila, si musí vybrat každý! Teda minimálně já bych tam byla schopna utratit celou svou výplatu. 

Samozřejmě maminka je žena. A které ženě se nelíbí kosmetický dárek? Já teda neznám asi žádnou. Podle mě skvělým a originálním dárkem jsou pro mamku tyhle parfémky. Stojí pouhých 90 Kč a jsou to malinké napodobeniny originálních vůní. Proto stačí mrknout do koupelny, jaký používá parfém vaše mamka a v neděli ji můžete udělat radost zmenšeným balením, které se perfektně hodí do kabelky. Výrobce totiž slibuje, že parfémy voní úplně stejně jako originál! Tohle byla moje jasná volba na dárek tento rok! :)


A dalším tipem na dárky jsou tyto věci. Skvělé vtipné tričko se Zoot  a lžička s nejlepším nápisem! Zase opět jsou oba dva z eshopu, kde určitě každý vybere i plno dalších dárečků pro svou nej mámu! Na Zoot se dají objednat krásné doplňky nebo třeba kosmetické taštičky, zatímco na Bella rose zase ty nejkrásnější svíčky. :)




Tak snad se vám moje tipy líbí a třeba jedním z těchto dárečků v neděli potěšíte tu svou nejmilovanější maminku! 

XX M

1 komentář:

  1. Pěkné tipy :) já nejspíš obdaruji maminku nějakou bonboniérou nebo kytkou :)

    OdpovědětVymazat