Hledám inspiraci, co k článku napsat. Chci, aby to bylo něco vtipného, poutavého, ale zároveň inteligentního. A zjišťuji, že to není žádná ...

Hledání inspirace

Hledám inspiraci, co k článku napsat. Chci, aby to bylo něco vtipného, poutavého, ale zároveň inteligentního. A zjišťuji, že to není žádná hračka! Obdivuji všechny ty, kterých články hltám jedním dechem a tečou mi slzy od smíchu. Snad se k tomu taky někdy dopracuji, protože věřím, že chybami (a tou tento článek bezpochyby je) se člověk učí a všechno se zlepšuje s přibývajícími zkušenostmi. Já jen tedy doufám, že na náš blog po tomto článku nezanevřete a že se přeci jenom odhodláte to ještě párkrát s dalšími články zkusit. Byla bych vám fakt vděčná.

A když už jsem u toho, inspiraci jsem dnes hledala i v šatníku. Nakonec to vyhrál tento trench coat, který už mám doma ve skříni několik let a teprve teď si přijdu, že jsem do něho vyzrála. Doplnila jsem ho nejpohodlnějšími botami z Tamaris a outfit z elegance vytrhla světlými džíny. Co říkáte na takovou kombinaci? Snad mě neukamenujete.






trench coat / tally weijl
rolák / f&f
kalhoty / f&f
boty / tamaris
náramek / pandora
hodinky / casio

Vaše SOS Michaela

3 komentáře:

  1. Myslím si, že budete obě moc dobré :) Jinak ti to opravdu sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce a jen tak dál. :) trench coat je mooc hezký a hrozně ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, ty botky jsou dokonalé! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat