Dnes jsem si pro vás připravila další outfit post. Nejprve bych vám chtěla říct, aby jste si nemysleli, že bych neměla nic jiného na sebe, ...

Dress n.2

Dnes jsem si pro vás připravila další outfit post. Nejprve bych vám chtěla říct, aby jste si nemysleli, že bych neměla nic jiného na sebe, jelikož tyto šaty jsou tu na blogu už podruhé - měla jsem je totiž na sobě i v minulém outfit postu tady. Naopak. Dala jsem si jen za úkol, že vám ukážu, že nemusíte vlastnit milión kousků ve skříni. Stačí jen vybírat ty správné, univerzální, dobře kombinovatelné a bude vám jich stačit pár. Nepatřím k těm, kteří si můžou dovolit jít na nákup oblečení každý víkend, a proto když už jdu, pečlivě si vybírám. Většinou tedy volím jednoduché jednobarevné kousky, které vím, že se mi budou hodit k více kouskům a budu je moct navrstvit. Vyhrává tedy šedá, bílá, béžová a černá barva.
Taky když jdete nakupovat přemýšlíte nad tím, ke kterým věcem se vám tato nová bude hodit a už v hlavě skládáte outfit, který si vezmete? Nebo nakupujete bezhlavě stylem "tohle se mi líbí" a neuvažujete nad kombinacemi? A jak se vám líbí tato kombinace?







šaty / tally weijl
svetr / reserved
boty / tamaris

xx Michaela 

4 komentáře:

  1. Tvoj outfit je naozaj veľmi pekný a originýlny :) Veľmi sa mi páči aj tvoje líčenie, ktoré si k outfitu zvolila a to najmä rúž :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Také nechodím každý den či víkend nakupovat. Nevadí mi, že je máš podruhé na sobě, jde o to jak člověk danou věc zkombinuje, v tom je to pravé kouzlo, aspoň si to tak myslím. Máš hezkou kombinaci a šaty jsou také moc pěkné.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat