Jak už jste si mohli všimnout, náš blog je opravdu směs všeho, co nás baví nebo co děláme. Proto jsem si dnes pro vás připravila článek s r...

Universal sauce?!

Jak už jste si mohli všimnout, náš blog je opravdu směs všeho, co nás baví nebo co děláme. Proto jsem si dnes pro vás připravila článek s receptem na mou nejoblíbenější omáčku. Nebo teda jinak. Recept se tomu moc říkat nedá, je to totiž to nejjednodušší jídlo, jaké si můžete udělat a vlastně mi přijde, že to ani nemá moc společného s vařením. Spíš bych to nazvala takovým smícháním několika surovin dohromady. :D Takže vlastně vám chci jen ukázat mou nejoblíbenější omáčku (budeme dělat jako že to nezní tak divně, díky) (no a taky nepředpokládám, že by to někdo neznal, pravděpodobně jste ji jedli už milionkrát) (ale nevadí, ne?).


"Moje" omáčka (promiňte, že ji tak nazývám, ale je to prostě srdcovka) je taky úžasně univerzální. Je výborná jak s těstovinami, brambory, tak i s rýží. Dají se s ní udělat lasagne, muffiny i zapečené brambory. A její příprava zabere asi 15 minut (takže ideální, když přijdete v osm večer ze školy a chcete prostě co nejrychleji jíst!).


Tady je například varianta s brambory, trošku upravená verze receptu od A cup of style. Ale teď už pojďme na ten recept.


Nejdříve si na olivovém oleji orestujeme mleté maso. Jakékoliv. 


Jakmile se maso udělá, osolíme, opepříme, přídáme koření. Já tam vždy nasypu od všeho trošku - od koření na americké brambory až po koření na toasty. :D Takže nevím, tohle asi zrovna stejně jako já nedělejte.


Poté do směsi přidáme rajčatový protlak nebo drcená rajčata. Já měla na 500 g masa 500 g protlaku a necháme směs asi 5 minut podusit pod pokličkou,


Na závěr můžeme přidat podle libosti jakoukoliv surovinu. Já přidala hrášek, ale je možno přidat i kukuřici nebo zelené fazolky.

A hotovo, můžeme servírovat. 

P.s. Myslím,že bych mohla z fleku napsat kuchařku, ne? :D

Dobrou chuť.

Vaše SOS Michaela

3 komentáře: